Cakepops

Provade att göra cakepops igår. Det gick inte så bra, därför dom ser ut som dom gör. =p

Först gjorde jag dom för stora så det gick ju inte alls, sen blev dom alldeles för tunga när jag hade på chokladen så ja. Stoppade dom i frysen och skyndade som bara den att få på lite choklad och sen på med nått strössel. Dom blev ganska goda iaf. Hade massa bokstavskex hemma från brago, dom med fullkorn, så jag tog dom, lite choklad och lite cream cheese och körde i mixern och rullade till bollar, stoppade en pinne i och doppade i choklad.


Kommentarer
Postat av: fröken kök

ja cake pops va ej så lätta att göra som jag trodde. mina trilla igenom sina attans pinnar..

sen ville den vita chokladen ikke smälta hi hi.

men får väl försöka mig på det sen igen nån gång.

för annars var mina grymt goda



tack för kommentarerna på min blogg

2010-10-27 @ 14:23:50
URL: http://frokenkok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0